برپایی میز خدمت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در مسجد جامع رجایی شهر کرج

خسروجردی با اعلام خبر برپایی میز خدمت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در مسجد جامع رجایی شهر کرج گفت: هدف از برپایی این میزان خدمت پاسخگویی به سوالات و دغدغه اولیاء دانش آموزان بود.

« علیرضا خسروجردی» با اعلام خبر برپایی میز خدمت در مسجد جامع رجایی شهر کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: میز خدمت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد برپا شد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: هدف از برپایی این میز خدمت ، خدمت رسانی به اولیاء دانش آموزان به منظور پاسخگویی به دغدغه های آموزشی و تحصیلی آنان در رابطه با دانش آموزان است.

 

وی با اشاره به اهمیت همراهی و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه تقویت رشد علمی و فرهنگی دانش آموزان بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله محورهای اثرگذار در جریان تقویت و رشد فرهنگی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رچایی شهر کرج خاطرنشان کرد: یکی از مکان های امن از نظر خانواده ها به منظور بهره مندی فرزندان از لحاظ رشد فرهنگی، معرفتی و بصیرتی مسجد و کانون های فرهنگی هنری مسجد است. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1073080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha