خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگی های شهدا بود

حجت الاسلام یاری با بیان اینکه دشمن همه امکانات را برای از پای درآوردن ملت ایران بکار بسته است، گفت: خستگی ناپذیری و شجاعت از ویژگی های شهدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « جمال یاری» در مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ تیر، شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی  که عصر امروز ( دوشنبه، ۱۴ تیر) در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، گفت: همه شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند و شهامت، شجاعت، رشادت و  خستگی ناپذیری آنان ستودنی است.

 

مشاور استاندار گیلان در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی در دوران غربت و در شرایط بسیار سخت به شهادت رسیدند، افزود: شهدای ما در اوج قدرت و استقامت، تنها کسب رضایت خداوند متعال را مد نظر قرار دادند.

 

یاری با اشاره به جریان هفت تیر و شهید بهشتی که به تعبیر امام راحل " خود یک ملت بود "، تصریح کرد: خدا در نظر و کار این انسان ها از همه بیشتر تاثیرگذار بود و تنها رضای حق را طلب می کردند.

 

وی شهید نورانی را جوان تحصیلکرده، متدین، متعهد و دلبسته به دین، امام و انقلاب عنوان و اذعان کرد: خدا در نظر چنین افرادی بزرگ بود و این خداباوری را  امام راحل در جامعه نهادینه کرده بود.

 

مشاور استاندار گیلان ادامه داد: این انقلاب به جایی رسیده است که دشمن ناگزیر است، اعتراف کند در شکست جمهوری اسلامی ناامید شده و راه تعامل را در پیش گرفته است.

 

حجت الاسلام یاری با بیان اینکه دشمن همه امکانات را برای از پای درآوردن ملت ایران بکار بسته است، اذعان کرد: امام فرمود "بکشید ملت ما را ، ما بیدارتر می شویم" و از طرفی تشییع جنازه چند میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی در حالی اتفاق افتاده که ۴۱ سال بعد از انقلاب رخ داد و برای اهداف و آرمان های شهدا،  تبعیت از رهبری و برای رسیدن به قله های دانش و خودکفایی مصمم هستیم.


وی با تاکید بر اینکه خون شهدا همیشه رویش دارد، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی درس مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی را به گروه ها، تشکل ها و جریانات مقاومت تزریق کرد.


حجت الاسلام یاری تاکید کرد: یکی از برکات مراسم شهدا این است که ذهن و وجودمان را فعال کنیم که این شهیدان چگونه و برای چه چیزی فداکاری کردند و تمام وجودشان در خدمت صادقانه و دشمن ستیزی بوده است.

کد خبر 1073083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha