پیگیری ویژه شهردار بخش جلیل‌آباد برای رفع مشکل اراضی سازمان اتکا

شهردار بخش جلیل‌آباد در نشست با مسئولان سازمان اتکا، بر لزوم یک توافق برد برد و همسو با منافع مردم به‌منظور رفع گره‌ و گسترش معابر شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محمدمهدی قمی شهردار بخش جلیل آباد شهرستان پیشوا در ادامه پیگیری‌های جدی برای رفع مشکلات، به‌همراه گلابی عضو شورای شهر با دلارام معاون فنی مهندسی و عزیزنژاد سرپرست اراضی و املاک سازمان اتکا و شصتی رئیس مجموعه اتکای جلیل‌آباد دیدار و گفتگو کردند.

شهردار جلیل آباد در این دیدار بر لزوم یک توافق برد برد و همسو با منافع مردم تأکید و اظهار کرد: مجتمع کشت و صنعت اتکا(پادگان) هویت و شناسنامه جلیل‌آباد بوده و خواسته دیرینه مردم استفاده از مزایای اتکاست.
قمی تصریح کرد: در حال حاضر که طرح هادی شهر در حال تدوین است، یک فرصت طلایی برای بازبینی محدوده و حریم و الحاق اراضی جدید به بافت شهر وجود دارد که باید آن را مغتنم شمرد.
وی با بیان اینکه بخشی از اراضی اتکا در طرح گسترش خیابان‌ها قرار دارد، افزود: با رایزنی‌های بسیار توسط شهرداری، این نهاد پای کار آمده‎ و نقشه اراضی خود را در اختیار قرار خواهد داد تا بهترین تصمیم اخذ و گره‌های شهر برطرف شود.
دلارام نیز در این نشست بیان کرد: این سازمان نهایت همکاری را با مدیریت شهری جلیل‌آباد در چارچوب قانون و برای تحقق منافع مردم خواهد داشت.

کد خبر 1073090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha