سهیل فرآیند دسترسی زنان کارآفرین به درگاه‌های فروش مجازی و قانونی

کشفی نژاد از طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و تسهیل فرآیند دسترسی زنان کارآفرین به درگاه های فروش مجازی و قانونی کشور خبر داد و گفت: هدف این طرح زنان کارآفرین تحت پوشش بهزیستی در استان‌های فارس و بوشهر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد» امروز (سه شنبه ۱۵ تیر) از طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و تسهیل فرآیند دسترسی زنان کارآفرین به درگاه های فروش مجازی و قانونی کشور خبر داد و گفت: هدف این طرح زنان کارآفرین تحت پوشش بهزیستی در استان‌های فارس و بوشهر هستند و دیپلماسی بین استانی جهت شبکه سازی و اتصال ظرفیت‌ها انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان فارس افزود: در استان فارس بالغ بر ۳۰ هزار پرونده امور اجتماعی داریم و ۱۸ هزار نفر نیز پشت نوبت تشکیل پرونده هستند.

وی عنوان کرد: از آنجایی که پیامدهای ناخوشایند کرونا برای زنان کارآفرین سرپرست خانوار مشکل‌ساز شده است، این طرح با انعقاد تفاهم نامه در سطح ملی فی مابین سازمان بهزیستی، جهاد کشاورزی، فنی حرفه‌ای و معاونت فنی ریاست جمهوری آغاز شده تا بازار فروش گروه هدف از فضای فیزیکی فروش به فضای مجازی قانونی و مجاز از قبیل «دیجی کالا» و «با سلام» منتقل شود.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: برای این طرح شرکت های استارت آپ تعریف شده و تاکنون ۵۳ بانوی کارآفرین استان فارسی به استارتاپ معرفی شده اند و ۲۷ غرفه مجازی فروش کد فروشندگی گرفته و ثبت شده اند.

کشفی نژاد اظهار داشت: تاکید این پروژه بر شبکه سازی است و باید با افزایش سواد بهره برداری از ابزارهای نوین و فرا تسهیلگری توان بازاریابی، ایجاد رقابت و برندسازی را افزایش دهیم.

کد خبر 1073155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha