کانون‌های مساجد باید از اوقات فراغت تابستان نهایت بهره را ببرند

حجت‌الاسلام میرعالی گفت: با توجه به انگیزه و علاقه دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان جهت حضور در کلاس‌های اوقات فراغت فصل تابستان، ضرورت دارد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از این ایام نهایت بهره را ببرند.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در رابطه با اهمیت اوقات فراغت اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از کارهای مهمی است که دانش‌آموزان پس از اینکه از مدرسه، درس و امتحانات فارغ می‌شوند، جهت گذراندن ایام تابستان به آن روی می‌آورند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: اوقات فراغت برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فعالان فرهنگی و کسانی که دغدغه‌مند کار فرهنگی و رشد و تعالی نسل جوان هستند، فرصت بسیار مناسبی است تا از آن استفاده کنند.

 

وی اذعان کرد: با توجه به انگیزه و علاقه دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان جهت حضور در کلاس‌های اوقات فراغت فصل تابستان، ضرورت دارد کانون‌های مساجد از این ایام نهایت بهره را ببرند.

 

حجت‌الاسلام میرعالی به تشریح کلاس‌های کانون منتظران ظهور چمگلک در راستای طرح اوقات فراغت تابستان پرداخت و تصریح کرد: این کلاس‌ها شامل کلاس آموزش قرآن در سطوح و مقاطع سنی مختلف، آموزش احکام، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش تزریقات و آموزش کمک‌های اولیه هستند که به صورت رایگان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

 

وی یاد آور شد: بازی‌های محلی، اردو، شنا، مسابقات والیبال، فوتبال و دارت نیز جهت ترغیب بیشتر شرکت‌کنندگان به حضور در طرح اوقات فراغت تابستان تدارک دیده شده است.

 

کد خبر 1073192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha