واگذاری بیش از هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

سلطانی گفت: تا پایان خرداد ماه امسال یک هزار و ۲۵۹ فقره انشعاب آب و فاضلاب در اين شهرستان واگذار شده كه ۴۱ درصد آنها را انشعاب‌ فاضلاب ۵۹ درصد را انشعاب آب تشكيل مي دهد.

«یداله سلطانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: تا پایان خرداد ماه امسال یک هزار و 259 فقره انشعاب آب و فاضلاب در اين شهرستان واگذار شده كه ۴1 درصد آنها را انشعاب‌ فاضلاب ۵9 درصد را انشعاب آب تشكيل مي دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوي گفت: از ابتداي سال تاپایان خرداد ماه سالجاری بيش از 517 انشعاب فاضلاب به مشتركين واگذار شده 597 فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.

وي تعداد كل انشعاب هاي فاضلاب در شهر خوي را حدود 44 هزار و ۹۲۰ فقره اعلام كرد و افزود: در حال حاضر 77 درصد شهرخوي تحت پوشش شبكه فاضلاب قرار دارد و  رویکرد آب وفاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به واگذاري بيش از 742 انشعاب آب در سه ماهه اول سالجاری بيان كرد: 254 فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و 488 فقره نیز در شهرهای شرکت واگذار شده است.

مدير شركت آب و فاضلاب شهري خوي با تاكيد بر اهميت دريافت حق انشعاب گفت: مشترکین بايد قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خريد حق انشعاب آب اقدام كنند.

سلطانی با بيان اينكه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز شركت آب و فاضلاب جرم محسوب مي‌شود، بیان کرد: با متخلفان اين حوزه برخورد قانوني صورت مي گيرد.

وي گفت: نصب انشعاب‌هاي آب و فاضلاب به شكل قانوني و با مجوز، باعث دوام هرچه بيشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.

کد خبر 1073197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha