چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برگزار می شود

قاسمی، از برگزاری چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ویژه فعالین رشته گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

«سیدامین قاسمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برگزار می شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: همه کارآفرینانی که در بخش‌های ویژه گردشگری و صنایع‌دستی فعالیت دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت mcls.karafarinanebartar.gov.ir نسبت به مطالعه شرایط و آگاهی از چگونگی مراحل ثبت نام در زمان مقرر اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ‌سایت مذکور تا دهم مردادماه فعال است و همه کارآفرینان بخش صنایع‌دستی و گردشگری می‌توانند در آن ثبت نام کنند‌.

 

قاسمی با اشاره به اینکه ‌مشکل عمده صنعتگران و کارآفرینان فعال در رشته‌های صنایع‌دستی گران بودن مواد اولیه و نبود تمکن مالی است، افزود: این افراد نباید دلسرد شوند و باید شرح فعالیت‌ها و توانمندی خود حول محور کارآفرینی را اعلام کنند تا علاوه بر معرفی خود محرک اشتغال پایدار در استان لرستان باشند.

 

وی تصریح کرد: در بخش ویژه گردشگری نیز فعالان خلاق و کارآفرین زیادی فعالیت دارند که امیدواریم با درخشیدن در این جشنواره مورد حمایت و اختصاص تسهیلات ویژه‌ای از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر بانک‌ها قرار گرفته و موجب رشد و رونق اقتصاد گردشگری در استان باشند.

کد خبر 1073240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha