رشد فرهنگی جامعه در گرو فکر و اندیشه و خلاق و حضور در میدان عمل است

حجت‌الاسلام نبی‌زاده گفت: اگر می‌خواهیم در جهت رشد فرهنگ جامعه موفق باشیم باید ایده و اندیشه برتر داشته باشیم چرا که رشد فرهنگی زمانی به نتیجه می‌رسد که مردم خود پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» در سفری به هندیجان با فرماندار این شهرستان دیدار و در نشست ظرفیت‌های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی و کنشگران فرهنگی و اجتماعی شرکت کرد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در دیدار با فرماندار هندیجان، با بیان برخی از مسائل و کارهای فرهنگی صورت گرفته و در حال انجام در استان و شهرستان اظهار کرد: شرایط امروز با سال‌های قبل خیلی متفاوت شده و باید متناسب با نیازها و ابزارهایی که امروزه به‌وجود آمده است دین اسلام را تبلیغ کنیم.

 

وی افزود: از نظر تبلیغی، فکری و فرهنگی برای روحانیون و کنشگران و ظرفیت‌های وابسته و متناسبت با نیازهای جوانان ما برنامه‌ایی پایه‌گذاری شده که در قالب آموزش ارائه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده در نشست ظرفیت‌های وابسته به اداره تبلیغات اسلامی و کنشگران فرهنگی و اجتماعی نیز که با حضور هیات‌های مذهبی و تعدادی از بزرگان طوایف، روحانیون و بانوان برگزار شد، به شناخت، بررسی و حل مشکلات هیات‌های مذهبی و معضلات اجتماعی در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: امروزه اگر می‌خواهیم در جهت رشد فرهنگ جامعه موفق باشیم باید ایده و اندیشه برتر داشته باشیم چرا که رشد فرهنگی زمانی به نتیجه می‌رسد که مردم خود پای کار باشند.

 

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای عنوان کرد: اگر چه چندین ماه غربی‌ها و دشمنان تلاش می‌کردند مردم در انتخابات ۲۸ خرداد حضور پیدا نکنند و پیش‌بینی می‌کردند زیر ۳۰ درصد مردم در انتخابات حضور خواهند داشت اما همگان دیدند که مردم با شعور و نبوغ فکری خود حماسه‌ای جاویدان خلق کردند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان یاد آور شد: با گفتمان، مباحثه و انتقال فکر می‌توان مردم را پای کار آورد و بدون شک رشد فرهنگی، کم شدن هنجارهای اجتماعی و دیگر معضلات جامعه از بین خواهد رفت.

 

کد خبر 1073269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha