فعالیت موسسات قرآنی شهرستان ملایر در طی ایام تابستان

یار محمدی گفت: امسال نیز کلاسهای قرآنی با هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود.

«ایرج یار محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همه ساله همزمان با اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز کلاسهای متنوع شامل کلاسهای قرآنی و فرهنگی  را برگزارمی کند.

 

کارشناس مسئول واحد  قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه امسال نیز این کلاسها به صورت محدودتر با توجه به شرایط کرونا با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و پر کردن اوقات فراغت  کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود افزود: ثبت نام این کلاسها از اول تیر ماه شروع شده و تا پایان تیر ادامه دارد.

 

وی زمان شروع کلاسها را از ابتدای مرداد ماه تا  پایان شهریور برشمرد وتصریح کرد: کلاسها به صورت محدود و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

یار محمدی گفت:  این کلاس ها شامل کلاسهای  آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم  ، تفسیر، مفاهیم ،  صوت و لحن ، حفظ و رده پیش دبستانی  است که  در محل اداره تبلیغات اسلامی ملایر توسط اساتید و مربیان برجسته قرآنی برگزار خواهد شد .

 وی بیان کرد: این کلاسها از رده سنی 4 سال به بالا است و محدودیت سنی نداردو  افرادی که در این کلاس ها شرکت می‌کنند بعد از گذراندن دوره دو ماهه و بعد از مرحله آزمون گواهی نامه دریافت می کنند.

وی  اضافه کرد: در اوقات فراغت در موسسات قرآنی ، خانه های قرآنی و مراکز دارالقرآن  شهرستان نیز کلاسهای قرآنی با رعایت پروتکل های بهدشتی در حال برگزاری است.

کد خبر 1073301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha