خسارت ۲۲ میلیارد تومانی سیل به خوش ییلاق آزادشهر

بیکی گفت: در روز گذشته محورهای روستایی آزادشهر را بررسی کردیم و برآورد خسارت اولیه ۲۲ میلیارد تومان است که به مدیریت بحران استان اعلام شد.

«غلامرضا بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در ابتدای هفته براثر بارش باران پنج محور خوش ییلاق و روستای در آزادشهر مسدود شد که با همت همکاران ما این مسیرها بازگشایی شد.

 

معاون راهداری گلستان ادامه داد: در انتهای سال 97 و ابتدای سال 98 سیل 245 میلیارد تومان خسارت به ابنیه راه های استان وارد کرد که تنها 110 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای بازسازی راه های استان اختصاص یافت.

 

بیکی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در مرمت راه ها، ایجاد پل و غیره خسارت های ناشی از سیل بر ابنیه راه های استان کاهش یافته است.

 

وی افزود: در محور خوش ییلاق آزادشهر در حال تعریض هستیم و اگر اعتبارات در این بخش تامین شود خسارت کمتری در این بخش خواهیم داشت.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در روز گذشته محورهای روستایی آزادشهر را بررسی کردیم و برآورد خسارت اولیه 22 میلیارد تومان است که به مدیریت بحران استان اعلام شد.

 

بیکی بیان کرد: سیل سال 98 منجر به رانش 21 کیلومتر جاده های استان شد و تنها 30 درصد اعتبار برای این بخش تخصیص داده شد براساس آن روکش آسفالت و پل ها را مرمت و ایجاد کردیم.

 

کد خبر 1073311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha