مسئولان  به جای مانع تراشی‌ از تولید کنندگان حمایت کنند

محمودی گفت: حمایت‌های دولتی و سازمانی از تولیدکنندگان در جریان است و مسئولان شهرستانی باید با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت کرده و از مانع تراشی‌ها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، «یونس محمودی» امروز(۱۵ تیر) در آئین تجلیل از صنعتگران نمونه این شهرستان که به مناسبت هفته ملی صنعت و معدن برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صنعتگران و تولیدکنندگان گفت: تولید در شرایط کنونی بسیار سخت و طاقت فرساست و  تحریم‌های دشمنان، تولید کنندگان را با مشکلات اساسی از قبیل تامین مواد اولیه و مبادلات مالی مواجه کرده است.

 

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه تولید موجب تداوم حیات اقتصادی کشور می شود، تصریح کرد: تولید کنندگان، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند که با وجود مشکلات نه تنها فعالیت خود را کم نکرده‌ بلکه با افزایش تولید و جذب نیروی انسانی در صدد افزایش تولید هستند.

 


محمودی با اشاره به اینکه در شهرستان لاهیجان واحدهای تولیدی بزرگ و معتبری در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: حمایت‌های دولتی و سازمانی از تولیدکنندگان در جریان است و مسئولان شهرستانی باید با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت کرده و از مانع تراشی‌ها جلوگیری کنند.

 


فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید متعددی در شهرستان با قدرت در صدد رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان است.

کد خبر 1073317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha