آسیب شناسی آسفالت معابر شیراز اولویت شورای اسلامی پنجم شهر شیراز بود

قائدی گفت: آسیب شناسی آسفالت معابر شهر شیراز از اولویت های کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی پنجم شهر شیراز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (سه شنبه 15 تیر) در آئین رونمایی از کتاب «آسیب شناسی آسفالت معابر شهر شیراز» گفت: با وجود تلاش خوب شهرداری شیراز برای روکش آسفالت معابر و هزینه های مستمر سالانه از بودجه عمرانی برای لکه گیری، تراش، ترمیم و روکش آسفالت اما همواره شاهد خرابی آسفالت در معابر سطح شهر هستیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای رفع این مشکلات لازم است معضلات موجود شناسایی شده  و متناسب با آنه راهکارهای فنی و اجرایی به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: آسیب شناسی آسفالت معابر شهر شیراز از اولویت های کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی پنجم شهر شیراز بوده است و ضمن بررسی موضوع در کمیته فنی با حضور کارشناسان و متخصصان امر، در قالب تکالیف بودجه، شهرداری شیراز مکلف به آسیب شناسی و شناسنامه دار کردن آسفالت معابر شد.

قائدی اعلام کرد: با پیگیری این کمیسیون، اداره آسفالت و راهسازی حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری پس از ماه ها رصد و بررسی، مجموعه ای را تحت عنوان «آسیب شناسی آسفالت معابر سطح شیراز» تهیه و کمیسیون ارائه کرده است.

وی ادامه داد: هدف از این پژوهش، ارتقای کیفیت روسازی معابر و افزایش دوره عمر آسفالت، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آسفالت، اصلاح ساختاری روش های مرسوم سنتی، بهبود منظر شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش خرابی های مستمر آسفالت معابر در سطح شهر بوده است.

قائدی با تشکر از تلاش مسئولان امر برای تهیه این مجموعه گفت: زحمات معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، رئیس اداره راهسازی و آسفالت و کارشناس این اداره در گردآوری و تهیه این کتاب قابل تقدیر است.

کد خبر 1073334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha