رفع موانع واحدهای تولیدی در قم/واحدهای راکد را احیا می‌کنیم

سرمست با اشاره به افتتاح واحدهای تولیدی گفت: ما به دنبال رفع موانع و ایجاد اشتغال در استان هستیم و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به‌صورت میدانی وارد عمل شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (سه‌شنبه 15 تیر) در حاشیه بازدید از پروژه‌های اقتصادی شهرک شکوهیه گفت: امروز در بازدیدها همانند بازدیدهای سه‌شنبه‌های اقتصادی، از چند واحد احیاشده بازدید شد.
 

استاندار قم گفت: این واحدها نیازمند حمایت هستند و در سایه این حمایت‌های سرپا شده و می‌توانند فعالیت و اقدامات اقتصادی انجام دهند.
 

وی گفت: ازجمله این سیاست‌های حمایتی در بحث بیمه است که در جلسه امروز مسائل بررسی و تصمیم‌گیری‌ها انجام شد و از سوی دیگر مشکل واحدهای تولیدی با بانک‌ها که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های حمایتی صورت گرفت.
 

سرمست گفت: برخی از واحدها در خصوص نقدینگی و همچنین تسهیلات نیازمند حمایت هستند که در این زمینه نیز قالب ستاد تسهیل حمایت‌ها انجام خواهد شد.
 

استاندار قم با اشاره به اهمیت توسعه واحدهای تولیدی گفت: برخی از این واحد موفق عمل می‌کنند که نیاز است توسعه یابند که در این زمینه نیز زمین باید در اختیار آن‌ها قرار گیرد که در این زمینه نیز اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفت.


وی گفت: همچنین با اقدامات صورت گرفته در جلسه امروز مشکل برخی واحدها که در زمینه تعهدات ارزی با چالش روبرو شده بودند نیز برطرف شد.
 

استاندار قم با اشاره به افتتاح واحدهای تولیدی گفت: ما به دنبال رفع موانع و ایجاد اشتغال در استان هستیم و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به‌صورت میدانی وارد عمل شده‌ایم.

کد خبر 1073357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha