حمایت از خودروهای الکتریکی زمینه صرفه جویی و کاهش هزینه های زندگی مردم را فراهم می کند

عزیزی گفت: اگر عزم داریم مشکل محیط زیست را حل کنیم و دنبال آسایش و آرامش مردم هستیم باید از صنایع خودروهای الکتریکی حمایت کنیم چرا که زمینه صرفه جویی و کاهش هزینه های زندگی مردم را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (سه شنبه 15 تیر) در مراسم امضای تفاهمنامه تولید خودروهای الکترونیکی که در کانجات مخابرات ایران برگزار شد، گفت: این اتفاق زمینه آینده دار و رو به رشد برای استان فراهم می کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب که امروز 2 مجموعه اراده کردند یکی از نیازهای اساسی ایران را تامین کنند، اظهار کرد: فارس و شیراز ظرفیت های بالایی در صنعت الکترونیک دارد و نیاز به خودروهای الکترونیکی هم در کشور یک موضوع مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه مجموع مدیران و مسئولین حمایت های لازم را از این صنعت فراهم کنند، اضافه کرد: امیدوارم پس از امضای این تفاهمنامه اقدام عملی شکل گیرد چرا که زمان امضای صرف تفاهمنامه گذشته است و مردم بدانند کارهای عملی انجام می شود.

عزیزی با اشاره به اینکه فارس و شیراز قطب تولید خودرو الکترونیکی خواهند شد، اضافه کرد: اگر عزم داریم مشکل محیط زیست را حل کنیم و دنبال آسایش و آرامش مردم هستیم باید از صنایع خودروهای الکتریکی حمایت کنیم چرا که زمینه صرفه جویی و کاهش هزینه های زندگی مردم را فراهم می کند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «جمشید آقایی»، رئیس هیئت مدیره کارخانجات مخابرات ایران هم گفت: موضوع تولید سرمشقی است که رهبر عزیز برای صنایع کشور تعیین کردند و با هم افزایی هایی که انجام می شود این رهنمود رهبری به منصه ظهور برسد و شاهد شکوفایی صنعت و اقتصاد در کشور باشیم.

 

کد خبر 1073358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha