تئاتر بچه های مسجد فرصت پرورش و تربیت نیروهای هنری متعهد و کارآمد است

نوری با اشاره به اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه تربیتی و جذب نوجوانان و جوانان گفت: پرورش و تربیت نوجوانان با استانداردهای آموزشی در عرصه تئاتر بچه های مسجد با جدیت دنبال می شود.

« بهرام نوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، تئاتر بچه های مسجد را بستری به منظور تعالی رشد و تربیت نوجوانان در قالب باورهای ایمانی و الهی خواند و گفت: پرورش و تربیت نوجوانان با استانداردهای آموزشی در عرصه تئاتر بچه های مسجد با جدیت دنبال می شود.

 

مسئول دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز افزود: تئاتر بچه های مسجد فرصت پرورش و تربیت نیروهای هنری متعهد و کارآمد است.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی های صحیح و اجرای نظم در جریان اجرای دوره های آموزشی بیان کرد: تمرین های متنوعی برای هنرجویان نوجوان عرصه تئاتر نمایشی با حضور اساتید برجسته و صاحب نام در نظر داریم.

 

این کارگردان عرصه تئاتر اظهار کرد: تمرین های مستمر با هدف تقویت فن بیان، آمادگی بدن، اتودهای نمایشی و ... از جمله چارچوب های اجرایی در جریان تمرین های مستمر در قالب تئاتر بچه های مسجد است. 

 

نوری خاطرنشان کرد: هدف از اجرای تئاتر بچه های مسجد، بسترسازی شرایط مطلوب به منظور احیاء ارزش های دینی و ایمانی در قالب بهره مندی از ابزار هنر تئاتر است.

 

 

کد خبر 1073359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha