برگزاری برنامه «صبح و سلامتی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری برنامه «صبح و سلامتی» همزمان با هفته «مبارزه با مواد مخدر» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه دورهمی ورزشی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: این برنامه با عنوان «صبح و سلامتی» همزمان با هفته «مبارزه با مواد مخدر» و به منظور توجه و ترویج ورزش میان بچه های مسجد به اجرا در آمد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه، حدود 50 نفر از بچه های مسجد در قالب یک برنامه دورهمی ورزشی، مسیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا پارک جنگلی جهرم را رکاب زدند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این رویداد ورزشی در این کانون فرهنگی و هنری در طول سال به اجرا در می آید و اعضای کانون در سنین مختلف به دوچرخه سواری می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه شعار «ورزش دشمن اعتیاد» را محور این برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: معتقدیم که نشاط روحی و جسمانی می تواند انسان را به تعالی برساند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از نوجوانان شرکت کننده در این برنامه ورزشی که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه حضور یافتند، عنوان کرد: امیدواریم که این دورهمی های ورزشی بتواند در تعالی روحی و جسمانی بچه های مسجد موثر واقع شود.

کد خبر 1073370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha