لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های اصفهان برای گسترش فعالیت هنرمندان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: باید از تمام ظرفیت‌های اصفهان استفاده شود تا هنرمندان با تأثیرگذاری بیشتری فعالیت‌های خود را گسترش دهند و تعامل و هم افزایی به وجود بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» روز (سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰) در دیدار هنرمندان با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر در کتابخانه اهل البیت(ع) افزود: آوازه اصفهان در جهان به مردم، هنرمندان و زاینده رود است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر زاینده رود خشک شده و امیدواریم خداوند باران رحمت و نزول رحمت داشته و این نیاز هستی جامعه و حیات این شهر احیا شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه در اصفهان هنرمندان فاخری حضور دارند به همین جهت این شهر آوازه جهانی پیدا کرده است.

 

وی اضافه کرد: اعضای جدید شورای اسلامی شهر اصفهان بومی اصفهان هستند و ظرفیت‌ها و مشکلات را می‌شناسند لیکن باید این مشکلات از زبان هنرمندان شنیده شود.

 

حجت الاسلام معتمدی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های اصفهان استفاده شود تا هنرمندان با تأثیرگذاری بیشتری فعالیت‌های خود را گسترش دهند و تعامل و هم افزایی به وجود بیاید.


خاطر نشان می‌شود، در این نشست نظرات و دیدگاه‌های منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر در خصوص اصحاب فرهنگ و هنر استان مطرح شد.

 

همچنین جمعی از هنرمندان در این نشست خواستار ایجاد موزه فاخر ملی در اصفهان و تحقق کارت منزلت و حفظ و صیانت از معماری شهر شدند.

کد خبر 1073387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha