کلاس‌ های اوقات فراغت کانون‌ های مساجد آستارا آغاز شد

تشرینی از آغاز کلاس‌ های اوقات فراغت در ۵۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آستارا خبر داد.

«شاپور تشرینی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: کلاس های تابستانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا با هدف پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه کلاس های تابستانی در ۵۲ کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود، افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک اصل در اجرای برنامه های اوقات فراغت کانون ها مورد توجه است.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس های قرآن، عقاید، احکام و حلقات صالحین، برنامه های ورزشی و تفریحی شامل اردو، فوتبال و کوهنوردی و برنامه های علمی و آموزشی شامل آموزش زبان، خوشنویسی و آمادگی دفاعی و غیره از جمله برنامه هایی است که در تابستان امسال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آستارا برگزار می شود، تصریح کرد: در کنار کلاس های حضوری، کانون های مساجد از ظرفیت فضای مجازی هم برای برگزاری کلاس های تابستانی بهره گرفته و برخی برنامه ها نیز در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

 

تشرینی با بیان اینکه کلاس ها زیر نظر مربیان مجرب برگزار می شود، گفت: کلاس های اوقات فراغت در کانون های مساجد با همکاری پایگاه های بسیج و مراکز فعال در مساجد برگزار می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه بیشتر مخاطبان کانون های فرهنگی و هنری مساجد نوجوانان و جوانان هستند، خاطرنشان کرد: تابستان فرصتی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوان و جوان است و ان شاالله کانون ها از این فرصت به خوبی بهره گرفته و پیوند مستحکمی را بین نسل امروز و مسجد و مراکز فعال در مساجد ایجاد کنند.

کد خبر 1073452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha