علت برخی از ترکیدگی های لوله های شرب مربوط به پروژه های شهرداری است

احمدی نصرآبادی بابیان اینکه ترکیدگی های لوله های آب شرب را همکاران ما به سرعت مرمت می کنند، گفت: علت برخی از ترکیدگی های لوله های شرب مربوط به پروژه های شهرداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «داود احمدی نصرآبادی» عصر امروز (سه شنبه 15 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  با توجه به مشکلات  خشکسالی وجود دارد در برخی از مناطق شهری و روستایی با کمبود منابع برای آب شرب رو به رو هستیم.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب گلستان ادامه داد:  در تلاش هستیم که با هماهنگی آب منطقه ای استان گلستان از منابع بخشی خصوصی استفاده کنیم که و مشکلات تامین آب شرب را در برخی از نقاط استان گلستان کمتر کنیم.

 

احمدی نصرآبادی به گلایه شهروندان در خصوص ترکیدگی های لوله در سطح شهر اشاره کرد و گفت: برخی از ترکیدگی مربوط به شرکت آب و فاضلاب نیست و شهرداری در اجرای پروژه ها منجر به شکستگی و یا ترکیدگی لوله های آب شرب می شود و همکاران ما در سطح شهر در صورت برخورد با ترکیدگی به سرعت آن را مرمت می کنند.

 

وی افزود: با توجه به کمبود آبی که وجود دارد برنامه زمان بندی داریم و تلاش می کنیم که در مکان هایی که فشار آب کم است نسبت به ذخیره سازی آن در طول شب اقدام کنیم تا شهروندان در طول روز با مشکل رو به رو نشوند.

کد خبر 1073458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha