مشکلات مردم باید به صورت میدانی رصد و حل شود/افسارگسیختگی فرهنگی به‌هیچ وجه زیبنده نیست

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی با اعلام اینکه مشکلات مردم باید به صورت میدانی رصد و حل شود، گفت: مناطق محروم و روستاها نباید از دید مسئولان نادیده گرفته شود و باید اولویت‌ها شناسایی و پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی‌لائینی» امروز(۱۵تیرماه) در دیدار با ارکان ستادی مجمع تشکیلات حل مسائل مشکلات مازندران خواستار رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم توسط مسئولان و مدیران و گروه های دغدغه‌مند شد و اظهار کرد: همه مشکلات به اعتبارات و بودجه مربوط نمی‌شود و فاکتورهای زیادی دخیل است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با نظارت دقیق و درست حل می‌شود، افزود: باید در توزیع بودجه نظارت باشد تا به صورت متوازن در اختیار دستگاه ها قرار بگیرد.

 

وی با اعلام اینکه مشکلات مردم باید به صورت میدانی رصد و حل شود، تصریح کرد: مناطق محروم و روستاها نباید از دید مسئولان نادیده گرفته شود و باید اولویت‌ها شناسایی و پیگیری شود.



حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی افزود: نامگذاری امسال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نشان دهنده توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مسئله مهم تولید است چراکه حفظ ارزش ملی و ثروت کشور به واسطه افزایش تولید و اشتغال ممکن خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید نیازمند اقدام عینی و عملی و کار میدانی است، خاطرنشان کرد: حضور مسئولانه و کارشناسی مدیران اجرایی در صحنه تولید بسیار مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ابتذال فرهنگی و افسارگسیختگی را زیبنده استان ندانست و گفت: انتظار داریم با این گونه مسائل برخورد شود.



 

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی خواستار مقابله با جنگ فرهنگی دشمن شد و ادامه داد: هجمه دشمنان در جامعه در قالب جنگ نرم فرهنگی است و باید مراقب توطئه دشمنان باشیم.

 

وی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات امسال،‌تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا دولت جدید بتواند کارها را با قدرت شروع کند.

 

کد خبر 1073471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha