ارمغان غدیر بر مسلمانان  ولایتمداری و مبارزه با طاغوت است

حجت الاسلام فعالی گفت: تبلیغ غدیر و رساندن پیام آن به دیگران از جمله وظایف مسلمانان است و ارمغان غدیر بر مسلمانان ولایتمداری و مبارزه با طاغوت است.

حجت الاسلام «حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد:   ولایت یکی از احکام الهی است و اگر کسی این اصل را قبول نداشته باشد نمی تواند در  جمله مسلمانان قرار گیرد و لذا مساله ولایت مساله مهمی است که نباید از آن غفلت شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: غدیر از عظمت خاصی برخوردار می باشد و در بعضی از موارد آمده است اعمال روز غدیر بیشتر از روز های ماه رمضان است.

 

وی با اشاره به برگزاری عناوین مختلف برنامه در دهه ولایت نکا خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای غدیر و احیای غدیر، فعال سازی هیات خودرویی در دهه ولایت و عید غدیر، برگزاری جلسه مجمع الذاکرین با موضوع عید غدیر و دهه ولایت، قرائت دعای عرفه شهرستانی در مصلای نکا و برگزاری مراسم محوری غدیر در نکا از برنامه های مهم ما در دهه ولایت است.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: تبلیغ غدیر و رساندن  پیام آن به دیگران از جمله وظایف مسلمانان است و ارمغان غدیر بر مسلمانان  ولایتمداری و مبارزه با طاغوت است.

 

وی تصریح کرد: عید ولایت از قربان تا غدیر برای ما مهم است و لذا ستاد مردمی غدیر برنامه های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است، که این برنامه ها در طول دهه ولایت برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا یادآور شد: ابلاغ ولایت در غدیر یکی از برنامه های مهمی است که نباید به فراموشی سپرده شود و باید اهتمام ویژه به این مهم داشته باشیم.

کد خبر 1073474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha