شهدای مدافع حرم کشور را از توطئه و فتنه های دشمنان نجات دادند

حجت الاسلام عبدی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر دفاع از حرم اهل بیت(ع)، کشور را از توطئه ها و فتنه های شوم دشمنان نجاد دادند.

حجت‌الاسلام «ماشاء الله عبدی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، شهدای مدافع سلامت، شهدای مدافع حرم و امنیت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: شهدا با حضور آگاهانه و به موقع خود در صحنه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» افزود: در آستانه چهلمین روز شهادت این شهید گرانقدر هستیم و در مراسمی با حضور چند تن از همرزمان شهید جمعی از مسئولان وسایل شخصی شهید مدافع حرم را به خانواده‌اش تحویل داده شد.

 

وی با تاکید بر اینکه سردار شهید سعید مجیدی با شهادت خود در مسیر احیای دین و دفاع از ارزش های اسلامی گام برداشت، ادامه داد: این شهید گرانقدر با تاسی از فرهنگ عاشور گام در جبهه حق علیه باطل گذاشت و در سخت ترین شرایط ممکن به وظیفه خود عمل کرد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: شهادت این سردار شهید سند شجاعت و پیشتازی فرزندان روح الله(ره) در عرصه های مقاومت و سربلندی است، چرا که این بزرگ مرد تاریخ ایران برای دفاع از ارزش های اسلامی در این عرصه حضور یافته است.

ملت ایران همواره آگاه و هوشیار در برابر توطئه های دشمنان است

 

حجت الاسلام عبدی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پیرو خط ولایت فقیه بوده و در برابر توطئه های شوم دشمنان همواره آگاه و هوشیار هستند، گفت: جوانان مومن و انقلابی همواره در جبهه مقاومت نقش آفرین بوده اند و با تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر ارزش های دینی و انقلابی  توطئه های دشمنان علیه اسلام ناب را به خوبی نشان خنثی و زمینه های امنیت و اقتدار امت اسلام را رقم زدند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با نقش آفرینی خود علاوه بر دفاع همه جانبه از حرم اهل بیت(ع) کشور را از توطئه ها و فتنه های دشمنان نجات دادند، بیان کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت ها و شهادت طلبی این عزیزان است و ما باید قدر دان این عزیزان و خانواده های آنها باشیم..

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم با مجاهدت خود علاوه بر اینکه آرمان های انقلاب اسلامی را زنده نگه داشتند موجب جاوید ماندن راه امام خمینی(ره) و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی شدند و عزت و سربلندی مسلمانان را رقم زدند.

شهید مجیدی الگویی مناسب برای جوانان

حجت الاسلام عبدی گفت: شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» از جوانان بسیجی و قرآنی خوشنام اراکی است که در حیات با برکت خود اخلاق قرآنی و دفاع از ارزش های اسلامی را سرلوحه خود قرار داده بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی افزود: جوانان و نوجوانان استان مرکزی باید به تحقیق و پژوهش در رابطه با سیره و منش این شهید بزرگوار بپردازند و از ایشان الگو گیری کنند.

 

وی الگو گیری از سیره و منش شهدا را امری ضروری دانست و بیان کرد: این بزرگ مردان راه حق و حقیق را انتخاب کردند و گام در مسیر ارزش ها گذاشتند و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم .

مراسم چهلمین روز شهادت شهید سعید مجیدی با رعایت پروتکل های بهداشتی

 

حجت الاسلام عبدی با اشاره به اینکه مراسم چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» برگزار می شود، گفت: این مراسم در روز پنج شنبه هفدهم تیر ماه از ساعت ۱۹ در گلزار مطهر شهدای اراک با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این مراسم با حضور خانواده معظم شهید سردار مجیدی، خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولین با سخنرانی همرزم و فرماندهان شهید برگزار می شود و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی یک اصل مهمی است که در روند مراسم مورد توجه است.

 

پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست، پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز دوشنبه ۱۷ خرداد، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد،از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

 

کد خبر 1073600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha