تزریق واکسن به تبعه های جهرمی مقیم کشورهای حوزه خلیج فارس

ارجمند گفت: جهرمی هايی كه قصد عزميت به كشور های حوزه خليج فارس را دارند باید برای دريافت واكسن ابتدا به فرمانداری ويژه جهرم مراجعه و نام نويسی كنند.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طبق قانون كشور هاي حوزه خليج فارس افرادي كه وارد اين كشور ها مي شوند می بايست عليه بيماري كرونا واكسينه شده باشند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با توجه به اينكه واكسن «آسترازنكا» از واكسن های مورد تاييد اين كشور ها است، جهرمی هايی كه قصد عزميت به كشور های حوزه خليج فارس را دارند باید برای دريافت واكسن ابتدا به فرمانداری ويژه جهرم مراجعه و  نام نويسی كنند.

 

وی بیان کرد: بر این اساس و هماهنگی های صورت گرفته جهت رفع مشکل واکسیناسیون، به استحضار همشهریان می رساند واکسینه کردن این افراد در روز شنبه ۱۹ تیرماه از ساعت ۹ صبح  تا ۱۲ ظهر در مصلی جمعه شهرستان جهرم انجام می شود.

 

ارجمند با اشاره به اینکه واکسن به افرادی که در فرمانداری ثبت نام کرده باشند تزریق می شود، خاطرنشان کرد: این واکسن فقط مخصوص همشهریان متولد شهرستان های جهرم و خفر بوده و از پذیرش افراد خارج از این شهرستان ها ممانعت می شود.

 

وی با اشاره به اینکه افرادی که قصد سفرهای سیاحتی و زیارتی دارند شامل دریافت واکسن نمی شوند، گفت: این سهمیه فقط مختص افرادی است که در کشورهای خارجی دارای اقامت هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مدارک مورد نیاز در روز واکسیناسیون اشاره کرد و اظهار داشت: این مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، کارت اقامت و پاسپورت جهت احراز هويت است.

کد خبر 1073604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha