اجرای برنامه «سه شنبه های تکریم» جزو اولویت های فرهنگی شهرستان بیله سوار خواهد بود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: اجرای برنامه «سه شنبه های تکریم» جزو اولویت های فرهنگی شهرستان بیله سوار و فعالیت کانون های مساجد با مشارکت نهادهای فرهنگی خواهد بود.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اجرای برنامه «سه شنبه های تکریم» جزو اولویت های فرهنگی شهرستان بیله سوار و فعالیت کانون های مساجد با مشارکت نهادهای فرهنگی خواهد بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: طی جلسه ای با نهادهای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا (س)و فرمانده خواهران بسیج شهرستان بیله سوار مقرر شد تا ویژه برنامه «سه شنبه های تکریم» با قوت ادامه داشته باشد.

 

این مقام مسئول افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» با هدف ارج نهادن به مقام خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و خادمان سلامت اجرا می شود و طی دو سال گذشته هر سه شنبه با حضور در منازل این عزیزان مقام آنها تکریم شده است.

 

ملکی خاطر نشان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به صورت محدود و با حضور معتمدین محله در منازل خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان صورت می گرفت.

 

وی ادامه داد: این برنامه فرهنگی با مشارکت هیات امنا، فرمانده بسیج محله و فعالان کانون های مساجد با محوریت محله برگزار می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تاکید کرد: این طرح ملی با هدف آشنایی فعالان کانون های مساجد با الگوهای رشادت و شهامت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان است.

 

ملکی اذعان داشت: شهادت بخشی از فرهنگ دینی نوجوانان و جوانان است که همیشه موجب وحشت و هراس دشمنان اسلام و انقلاب بوده و تلاش می کنند تا با تهاجم فرهنگی این فرهنگ غنی اسلامی را تحت شعاع قرار دهند.

 

کد خبر 1073645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha