اصنافی که محدودیت ها را رعایت نکنند، پلمپ می شوند

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، گفت: اصنافی که محدودیت ها را رعایت نکنند، پلمپ خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد صبح امروز ( 16 تیر ماه) به ریاست مجید احمدی، فرماندار این شهرستان و با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و مدیران عضو این نشست برگزار شد.

 

«محمد یزدان پناه» در این نشست با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به لحاظ کرونا شرایط بحرانی دارد، گفت: وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز بوده و لازم است که پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد خواستار رصد باغات تفریحی شد و اظهار کرد: باید هشدارهای لازم از طریق مختلف، رسانه‌ ها و صدا و سیما به اطلاع مردم برسد.

 

وی از اداراتی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند، گلایه کرد و ادامه داد: ادارات باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و از پذیریش ارباب رجوع بدون رعایت پروتکل‌های و ماسک خودداری کنند.

 

یزدان پناه از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قدردانی کرد و گفت: سه سالن برای واکسیناسیون تجمیعی کووید 19 در شهر یاسوج تجهیز شد و در حال خدمت هستند.

 

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد گفت: همچنین قرار است که در روزهای آینده با همکاری سپاه یک سالن دیگر در روستای گوشه جهت واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش مراکز درمانی کاکان، مهریان و مادوان تجهیز شود.

کد خبر 1073665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha