جایگاه حوزه ‌های علمیه در برش استان فارس برای نقشه مهندسی فرهنگی کشور دیده شود

سهرابی گفت: در تهیه برش استان فارس برای نقشه مهندسی فرهنگی کشور باید جایگاه حوزه‌ های علمیه به خوبی دیده شود و استان فارس در این زمینه از ظرفیت های مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (چهارشنبه 16 تیر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: اجرای دقیق سند تحول بنیادین در تربیت و پرورش دانش ‌آموزان می تواند تحول ایجاد کند اما عدم اجرای دقیق آن موجب مواجه شدن با مشکلاتی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: یکی از مشکلات، آموزش ندیدن و توجیه نبودن مجریان این سند بود و به فرمایش مقام معظم رهبری، اجرای این سند باید در اولویت قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: باید به شکلی عمل کنیم که اجرای نقشه مهندسی فرهنگی با همراه و اغناد کردن مردم باید این فرهنگی را مورد توجه قرار داد.

سهرابی تصریح کرد: در تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی، توجه به اقتضائات استان نقش مهمی دارد زیرا هر استان دارای ظرفیت ها و زمینه های مخوص به خود است.

وی ادامه داد: در تهیه برش استان فارس برای نقشه مهندسی فرهنگی کشور باید جایگاه حوزه‌ های علمیه به خوبی دیده شود و استان فارس در این زمینه از ظرفیت های مطلوبی برخوردار است.

کد خبر 1073667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha