اردوی یکروزه برای اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای نیر برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: اردوی یکروزه برای اعضای این کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت در منطقه خوش آب و هوای «بولاغلار» برپا شد.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اردوی یکروزه برای اعضای این کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت در منطقه خوش آب و هوای «بولاغلار» برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا فقط نوجوانان عضو کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی در این اردوی یک روز حضور داشتند.

 

وی ادامه داد: برپایی کلاس های احکام و نماز و تفریحات ورزشی از جمله فوتبال و طناب کشی از دیگر بخش های این اردوها بود که با استقبال اعضای کانون مواجه شد.

 

داداش زاده اظهار داشت: برگزاری دوره های مختلف غنی سازی اوقات فراغت از دغدغه های این کانون برای حضور نوجوانان و جوانان در این برنامه های فرهنگی و آموزشی است که برنامه ریزی های اساسی در این زمینه صورت گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر افزود: البته کلاس های آموزشی نیز بزودی برپا می شود که این دوره ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

کد خبر 1073692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha