کرونا در فارس پنج فوتی در پی داشت

همتی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و ۸۵۶ نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» امروز (چهارشنبه 16 تیر) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 301 هزار و 701 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته پنج فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و 856 نفر است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 604 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 180 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۶7 هزار و 121 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: وضعیت مناسبی به دلیل گسترش روزافزون به دلیل کرونای هندی  در استان نداریم و شهر شیراز و ۱۵ شهرستان دیگر دچار وضعیت قرمز هستند که از امروز تمهیدات لازم برای اعمال محدودیت ها برای شهرهای قرمز فراهم شده است.

کد خبر 1073745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha