خیلی‌ها با شعار انقلابی‌گری و خدمتگزاری اربابی کردند/توزیع ۶۷ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران

مسلمی با اشاره به اینکه مردم باید انقلابی‌گری را در عمل ببینند، گفت: خیلی‌ها شعار انقلابی‌گری و خدمتگزاری دادند اما در عمل اربابی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۶تیر) در آئین نهضت  کمک های مومنانه که در شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه بزرگ ترین مقابله با دشمن کمک به مردم و حل مشکلات است، اظهار کرد: امروز در جاهایی که نیاز داشتیم مردم در میدان بودند.

 

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه مردم در انتخابات با مشارکت پرشور حماسه آفریدند، تصریح کرد: مردم در اول و آخر این حماسه حضور داشتند و شایسته آنان نیست که درمواجهه مشکلات قرار بگیرند.

 

وی با بیان اینکه مأموریت ما اقتضایی است و هرجا که مردم دچار مشکل شدند، باید ورود پیدا کنیم، افزود: امروز یکی از مشکلات مردم، خدماتی است که در ارائه آن دولت کوتاهی کرده است از این رو ما باید در میدان باشیم.

 

این مسئول ادامه داد: مشکلات کم آبی در استان غیرقابل باور است و باید از همه توان و ظرفیت برای حل دغدغه‌های مردم کمک بگیرم.

 

سردار مسلمی با تاکید براینکه ادارات باید امکانات را در اختیار بسیج و سپاه قرار دهد تا آن را به روستاهای مختلف بکارگیری کنیم، خاطرنشان کرد: مردم جزء اعضای خانواده ما هستند و باید برای حل مشکلات آنها قدم های محکم برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم باید انقلابی‌گری را در عمل ببینند، بیان کرد: خیلی‌ها شعار انقلابی گری و خدمتگزاری دادند اما در عمل اربابی کردند، هشت سال برای مردم اربابی کردند درحالی مردم با انتخاب خود نشان دادند که انقلابی گری در عمل  را مانند حاج قاسم سلیمانی می‌خواهیم.

 

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: مردم نوع خدمت جهادی را از بسیجیان دیدند اما در خیلی از مسئولان این روحیه و اراده دیده نمی‌‍شود.

 

این مسئول با اشاره به وظیفه شورای اسلامی شهر و مدیران آینده، افزود: تعداد زیادی از افراد برای تصدی مسئولیت در پست‌های مختلف صف کشیدند اما بدانند نوع مطالبه گری ما از مدیران آینده بسیار سخت است.

 

سردار مسلمی گفت: مطالبه ما برای آینده از عمل نکردن به قانون است جایی با این افراد برخورد می‌کنیم که به قانون عمل نکرده باشند و این را ثابت کردیم.

 

وی تصریح کرد: با هیچ فردی، تحت هیچ اسمی، در هر لباسی و در هر جایگاهی که باشند تعارف نداریم و این را هم ثابت کردیم.

 

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: با افرادی که از بیت المال به صورت نامشروع برخوردار بودند، قطعا اقدامات ما در کمین آنهاست و براساس قانون با آنان برخورد می‌کنیم و نمونه آن را روزهای گذشته دیدیم و در آینده هم می‌بینیم.

 

این مسئول ادامه داد: اینکه هشت سال بودند و هر بلایی سر مردم آوردند و هرچی برای خود و خانواده جمع کردیم، این نیست قطعا این در ذهنشان باشد که پیگیر هستیم.

 

سردار مسلمی تصریح کرد: آنهایی که در حال سندسازی و جابجایی آن و کارهای غیرقانونی هستند بدانند که آگاه بوده و ما دنبال آنان هستیم.

 

وی با اعلام اینکه گرفتن مسئولیت به این سادگی نیست و امروز همه آمدند و دنبال تقسیم غنائم هستند، اظهار کرد: مسئولیت در دولت اسلامی بسیار سخت است، عده ای از این هشت سال عبرت نگرفتند و به هر طریقی دنبال گرفتن مسئولیت برای آینده هستند.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: هر کجا که بسیج و مردم پای کار باشند برگ برنده با ماست چرا که امروز امنیت و توسعه استان مازندران بدون حضور مردم و بسیج امکانپذیر نیست.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری برای اداره استان و کشور باید مبتنی بر مردم و مردم سالاری دینی و با بهره گیری از مردم معتقد و متعهد به دین باشد.

 

سردار مسلمی در بخش دیگری گفت: در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تدوام کمک مومنانه برای اقشار آسیب‌پذیر و افراد نیازمند امروز شاهد توزیع ۸ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان ساری بودیم که برای تهیه این بسته‌های معیشتی حدود ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

وی اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۴۴۰ میلیارد تومان کمک معیشتی را توانستیم در سطح استان مازندران با بهرگیری از همه نهادها و ارگان‌ها و خیرین جمع آوری کنیم و به دست نیازمندان برسانیم.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: امروز هم به برکت وجود خیرین و بسیجیان در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت از عید امسال تاکنون حدود ۶۷ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی را توانستیم جمع آوری کرده و بدست نیازمندان برسانیم.

 

سردار مسلمی گفت: اعتقاد داریم امروز بزرگترین ثواب کمک به مردم است و بزرگترین مقابله با دشمن باز هم رسیدگی به وضع مشکلات و کمک به مردم است.

 

کد خبر 1073762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha