دستورات فرهنگ‌دین و اسلام را در جامعه بیشتر پیاده کنیم

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:باید تلاش کنیم با تدبیر درستی ، قدم مثبتی برای ارتقاء فرهنگ ناب اسلام برداریم و دستورات فرهنگ‌دین و اسلام را در جامعه بیشتر پیاده کنیم.

حجت الاسلام  جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سیره پیغمبر در الگو کار و زندگی قرار دهیم ، به عنوان کارگزار دولت، با ارباب رجوع با مردم رفتار درست و منطقی داشته باشیم و به خُلق نیکو در محل کار و اجتماع و منزل توجه کنیم.

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود:  براساس رسالت و تعهد کاری،همه مسئولان باید نسبت به فرهنگ و باور و اعتقادات مردم پایبند باشند.

 

وی بابیان اینکه  برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه باید کارهایی انجام داد تصریح کرد: باید مسئولان ذی ربط  نسبت به نصب تابلو حَد ترخص در شهرستان اهتمام ورزند  و نسبت به ساماندهی بنرهای سطح شهربیشتر توجه کنند وبا  کشف حجاب در پارک های شهرستان به جدیت جلوگیری و برخورد کنند.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: فرهنگ و باور عمومی هر جامعه ای زمینه ساز پیشرفت همه جانبه آن کشور چه در زمینه اقتصادی چه سیاسی چه اخلاقی است و وقتی فرهنگ یک کشور سالم باشد زمینه فکر سالم،  فعالیت سالم ، رقابت سالم ، عملکرد سالم و در نتیجه تعالی ، پیشرفت وامنیت جامعه فراهم می شود .

 

امام جمعه سرپل ذهاب  اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای استفاده می کنند و در این زمینه برای خود هیچ حد و مرز ومحدودیت نمی شناسند از نشانه گرفتن مذهب و اعتقاد و اداب و رسوم یک جامعه گرفته تا جنگ و نابودی منابع و سرمایه های یک کشور  اما هیچوقت موفق نخواهند شد.

 

 

کد خبر 1073816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha