مرحله دوم طرح ارزیابی داوران قرآن فرصتی برای جاماندگان/ابلاغ سهمیه بندی استانی ظرف یک ماه

قره شیخلو گفت: پیش‌بینی می‌شود شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ مرحله دوم طرح ارزیابی و ساماندهی داوران قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار تا جاماندگان مرحله گذشته در آن شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ لزوم طرح ارزیابی داوران قرآن کریم و ساماندهی آنها بیش از پیش نیاز می شد از این رو سازمان اوقاف و امور خیریه اولین مرحله این طرح را با موفقیت برگزار کرد و امید است طی ماه‌های آینده مرحله دوم آن برای افرادی که نتوانسته اند در دوره نخست شرکت کنند محیا شود.

 

بنابراین گزارش  «مهدی قره  شیخلو»، رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به سهمیه بندی معرفی نفرات برتر به مراحل استانی در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید تعیین سهمیه و تعداد افراد برتر برای شرکت از مرحله شهرستانی به مرحله استانی با ستاد برگزار کننده این رقابت‌ها در هر استان است. اما طبق روال هر دوره این رقابتها سهمیه معرفی نفرات برتر هر رشته از مرحله استانی به مرحله نیمه نهایی بر عهده مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خواهد بود از این رو ظرف یک ماه آینده با بررسی سطح شرکت کنندگان در این مسابقات و شرایط هر استان این سهمیه اعلام و ابلاغ خواهد شد.

 

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری مرحله دوم آزمون ارزیابی داوران قرآن کریم طی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: همان طور که مستحضر هستید اولین دوره طرح ارزیابی و ساماندهی داوران  قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد و نفرات برتر آن طبق ابلاغیه این مرکز در مرحله شهرستانی و استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به کار گرفته شده تا خروجی این طرح ارزیابی شود.

 

 

وی افزود: با توجه به آن که بسیاری از علاقمندان به داوری مسابقات قرآنی به علت ابتلا به ویروس کرونا یا عدم به موقع شرکت در این طرح  در دوره اول آن شرکت نکرده‌اند پیش‌بینی می‌شود شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ مرحله دوم طرح ارزیابی و ساماندهی داوران قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و جاماندگان مرحله گذشته در آن شرکت کنند.

 

مدیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: مرکز قرآنی فعالیت‌های آموزشی را امسال شروع کرده است که در سطح آموزش‌های عمومی در بقاع متبرکه و در سطح آموزش‌های تخصصی به صورت استانی انجام می‌شود.از این منظر از ۲۰۰ داور طرح ساماندهی ارزیابی داوران در مسابقات شهرستانی استفاده شده و عملکرد آنها در این دوره از مسابقات ارزیابی می‌شود.

کد خبر 1073824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha