توجه ویژه مسئولان به جشنواره  تئاتر مرصاد در کرمانشاه

نادری گفت: مسئولین استانی و کشوری باید نگاه ویژه ای به برگزاری جشنواره تئاتر مراد که یک رویداد مهم و تنها رویداد فرهنگی‌هنری در سطح استان است داشته تا با حمایت های خود زمینه برگزاری باشکوه جشنواره را فراهم نمایند.

رسول نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:خوشبختانه با انتشار فراخوان شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی گروه‌های نمایشی سراسر کشور جهت حضور در این جشنواره هستیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلام آباد غرب افزود :در دو دوره گذشته که جشنواره در سطح ملی برگزار شد شاهد استقبال گسترده مردم از اجرای نمایش ها و به ویزه نمایش های بخش خیابانی که در چند نقاط سطح شهرستان و همچنین در شهرهای حمیل و کرندغرب برگزار شد بودیم امام امسال متاسفانه به دلیل ویروس کرونا شایط فرق کرده است.  

 

وی تصریح کرد: یازدهمین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۸ در دو بخش صحنه ای و خیابانی با حضور بیش از از ۲۰۰ نفر از هنرمندان تئاتر سراسر کشور به مدت  ۵ شبانه روز  در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار شد و دبیرخانه جشنواره توانست میزبانی خوبی از میهمانان بعمل آورد و هم اکنون نیز دوازدهمین دوره جشنواره در چهار بخش صحنه‌ای ،خیابانی نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی برنامه ریزی شده است.

 

نادری اظهار کرد: پنچم مرداد ماه (سالروز عملیات مرصاد) به عنوان روز ملی کرمانشاه نامگذاری شده  و باید مدیریت ارشد استان به جشنواره تئاتر مرصاد توجه ویژه ای داشته باشد تا این برنامه به خوبی اجرا شود.

کد خبر 1073887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha