۲۹۰ نفر حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم از استان اردبیل در مسابقه مدهامتان  شرکت کردند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از حضور ۲۹۰ نفر حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم از اعضای کانون های مساجد استان اردبیل به صورت مجازی در مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

«نادر سقا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 290 نفر حافظ جزء 30 قرآن کریم از اعضای کانون های مساجد استان اردبیل به صورت مجازی در مسابقات قرآنی مدهامتان حضور دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: آزمون این رشته امروز همزمان با سراسر کشور برگزار و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این دوره از مسابقات مشارکت کنند.

 

این مقام مسئول افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان بزرگترین رقابت قرآنی اعضای کانون های مساجد است که از زمان شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.

 

سقاء اظهار داشت: پیش از این این رقابت معنوی به صورت حضوری برگزار می شود و مثل سنوات قبل این رقابت قرآنی مورد استقبال نوجوانان و جوانان اعضای کانون های مساجد قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: با برگزاری این آزمون رقابت چهاردهمین دوره این مسابقات نیز به پایان خواهد رسید و تاکنون استان اردبیل جایگاه مناسبی را در این دوره از رقابت قرآنی را از آن خود کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: بزودی فراخوان پانزدهمین دوره این مسابقات منتشر خواهد شد.

 

 

کد خبر 1073931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha