ورود خیرین برای گسترش خدمات مؤسسه محکم ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به فعالیت و حمایت مؤسسه محکم از کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادیف گفت: ورود خیرین برای گسترش خدمات این مؤسسه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(17تیر) در دیدار با مدیرعامل و هیئت  امنای مؤسسه خیریه  محکم اظهارداشت: زحمات کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به خدمات مؤسسه محکم از کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی اشاره کرد و افزود: حمایت از این کودکان مصداق عمل صالح و تقوا الهی است.

 

وی با بیان اینکه در دوران جنگ دشمن مشخص بود و رزمنده ها می دانستند چگونه خودشان را حفظ کنند ونقاطی در کشور داشتیم که از آسیب در امان بودند، گفت: امروز در شرایط شیوع ویروس کرونا وضعیت متفاوت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی مجاهدت های انجام شده جهت مقابله با کرونا بر صفحه تاریخ  ثبت خواهد شد.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه به همت خیران خدمات مؤسسه محکم  بیش از گذشته گسترش یابد، خاطرنشان کرد: در مقابل نیز باید توصیه های جلوگیری از ایجاد اینگونه ناهنجاری های مادرزادی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1073936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha