ذخیره کالای اساسی و استراتژیک کشور در شرایط مطلوب است

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کالای اساسی و استراتژیک کشور با وجود تمامی مشکلات نظیر کرونا، تحریم و خشکسالی تاکنون تامین شده و ذخیره این دسته از کالاها در شرایط مطلوب قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام «عباس قبادی» روز پنج شنبه در جلسه تنظیم بازار استان ایلام، اظهار کرد: تحویل و توزیع کالاهای اساسی به صورت منظم انجام می شود و مشکلاتی در این زمینه وجود ندارد.

 

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: کالای اساسی و استراتژیک کشور با وجود تمامی مشکلات نظیر کرونا، تحریم و خشکسالی تاکنون تامین شده و ذخیره این دسته از کالاها در شرایط مطلوب قرار دارد. 

 

وی در خصوص تامین شکر به اصناف و صنعت نیز افزود: هر صنف و صنعتی نظیر قنادی ها و سایر صنایع با ارائه پروانه کسب می تواند از اداره غله با قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شکر تحویل بگیرد.

 

قبادی بیان کرد: ستاد تنظیم بازار ایلام از لحاظ نظم در برگزاری، ابلاغ و اجرای قیمت مصوب و غیره جز ۵ استان اول کشور است.

 

معاون بازرگانی وزارت صمت یادآور شد: در راستای رفع مشکلات مرغداران، نهاده های ذخیره شده بین واحدهایی که با کمبود جدی مواجهه هستند توزیع تا سبب کاهش جوجه ریزی نشوند.

 

وی  تصریح کرد: هماهنگی دستگاه های سیاسی، امنیتی ایلام در راستای رفع کمبود کالاهای اساسی بین مردم قابل تقدیر است، مسئولان حوزه صنعت باید به نحوی بر قیمت گذاری کالاهای اساسی نظارت داشته باشند که مردم در تامین با مشکل مواجهه نشوند.

 

معاون بازرگانی وزارت صمت خاطر نشان کرد: با توجه اینکه ایلام جز استان های محروم کشور محسوب می شود در بحث تامین کالاهای اساسی مورد توجه ویژه سازمان صمت است.

 

دیدار با استاندار، شرکت درجلسه تنظیم بازار و بازدید از کشتارگاه ایوان از مهم ترین برنامه های قبادی در ایلام است.

کد خبر 1073981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha