کاهش ساعات کاری در گیلان/ ادارات روزهای پنج‌شنبه تعطیل هستند

قاسم‌نژاد از کاهش ساعات کاری ادارات گیلان خبر داد و گفت: علاوه بر این ادارات استان گیلان در روزهای پنج‌شنبه تا پایان مرداد تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امشب(پنج‌شنبه،17 تیر) در برنامه گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: با توجه به تغییر شرایط کرونایی استان، رعایت توصیه‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین در راستای کاهش مصرف برق کاری ادارات گیلان کاهش پیدا می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان عنوان کرد: ساعات کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی، دادگستری‌ها و بانک‌های سراسر استان گیلان به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی از روز شنبه (19 تیر) به مدت 4 هفته کاهش پیدا می‌کند.

 

قاسم‌نژاد در تشریح بیشتر این مطلب با بیان اینکه ساعات کار ادارات گیلان از تاریخ اعلام شده از 7 تا ساعت 13 است تصریح کرد: الزامات حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا و متناسب با رنگ‌بندی‌ها لحاظ می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گیلان موظف به اجرای این دستورالعمل‌های صادره هستند اذعان کرد: بر اساس مصوبه 16 تیر 1400 هیئت وزیران، تمامی ادارات استان گیلان به استثنای واحدهای درمانی و دستگاه‌های خدمات‌رسان اضطراری در روزهای پنج‌شنبه تا پایان مرداد تعطیل است.


 

کد خبر 1074013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha