حجاب نقش بزرگی در تکامل جامعه و پیشگیری از جرائم دارد

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران، با اشاره به اینکه خانواده مهترین آموزشگاه حجاب است گفت: حجاب نقش بزرگی در تکامل جامعه و پیشگیری از جرائم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سردار " کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران ،ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با اشاره به اینکه اسلام حجاب را برای پیشگیری از وقوع جرایم اخلاقی و پاک و منزه ماندن جامعه از پلیدی معرفی کرده است، افزود: اگر افراد جامعه به آن پای بند باشند، از جرایم اخلاقی بسیاری پیشگیری خواهد شد.
وی،با اشاره به اینکه حجاب نقش بزرگی در تکامل جامعه و پیشگیری از جرائم دارد، اظهار داشت: این نقش، زمانی بهتر ایفا می شود که مردان نیز به حجاب خویش که مهم ترین آن، نگاه پاک و با عفت به زنان است مقید باشند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه حجاب از احکام قطعی اسلام است، افزود: همه فقها بر لزوم رعایت حجاب اتفاق نظر دارند بنابراین رعایت حجاب چه برای مرد و جه برای زن واجب است.
سردار عزیزی با اشاره به اینکه در آیات قرآن توصیه های فراوانی راجع به حفظ حجاب آمده است تصریح کرد: عفت و پاكدامني، با آفرينش و فطرت زن به هم آميخته است و در آفرينش او، جايگاه عظيم و بلندي دارد كه هم خود زنان خواهان عفت و پاكدامني هستند و هم ديگران، زن را با اين ويژگي مي‌خواهند.

کد خبر 1074015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha