شرکت آب و فاضلاب گیلان هیچ برنامه‌ای برای قطعی آب ندارد

منصف همکاری مشترکان آب شرب با شرکت آب و فاضلاب گیلان برای مدیریت مصرف را خواستار شد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان هیچ برنامه‌ای برای قطعی آب ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حامد منصف» امشب (پنج‌شنبه ، 17 تیر) در برنامه گفت‌وگوی خبری وضعیت تامین آب آشامیدنی در استان گیلان را تشریح کرد و اظهار داشت: گرمای هوا در چند ماه اخیر باعث افزایش تقاضای آب آشامیدنی شده است.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف آب شرکت آب و فاضلاب گیلان با تاکید بر اینکه منابع تولید آب آشامیدنی از چاه‌ها، تصفیه‌خانه‌ها و چشمه‌ها هستند یادآور شد: منابع تولید آب در استان گیلان کم نیستند اما محدودند بنابراین اگر تقاضا بیش از میزان تولید باشد قطعا در برخی مناطق دچار افت فشار و یا قطع آب می‌شویم.

 

منصف اینکه تمامی منابع تولید آب آشامیدنی استان گیلان با ظرفیت کامل در مدار قرار گرفته‌اند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان هیچ برنامه‌ای برای قطعی آب ندارد اما از همه مشترکان تقاضا می‌کنیم که برای پشت سر گذاشتن تنش آبی که با آن مواجه هستیم با ما همکاری کنند.

 

وی خودداری کردن مشترکان آب آشامیدنی از مصارف غیرضروری، نظیر آبیاری باغات، آبیاری مزارع و شستشوی فرش در منزل با آب شرب را لازم و ضروری اعلام کرد و افزود: از مردم تقاضا داریم اگر در جایی مصارف غیرمجازی مشاهده کردند و یا با شکستگی لوله‌ها و خطوط انتقال آب مواجه شدند مراتب آن را حتما اطلاع‌رسانی کنند.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف آب شرکت آب و فاضلاب گیلان پل‌های ارتباطی مردم با این شرکت را سامانه 122 اعلام کرد و بیان داشت: بلافاصله پس از تماس تلفنی مردم و شهروندان، عوامل شرکت آب و فاضلاب گیلان برای تعمیر خطوط انتقال آب و یا برخورد با مصارف غیرمجاز به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

 

کد خبر 1074016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha