حضور در مهمانی ها و تجمعات مهمترین علت شیوع دوباره کرونا در جهرم است

رحمانیان به علت افزایش تعداد بیماران اشاره کرد و شرکت در تجمعات از هر نوع را مهمترین دلیل افزایش شیوع بیماری مهلک کرونا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (جمعه ۱۸ تیر) در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان های جهرم و خفر هم مانند بسیاری از نقاط کشور درگیر موج جدید کرونا شده و روز به روز بر تعداد مبتلایان و بستری ها اضافه می شود.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به علت افزایش تعداد بیماران اشاره کرد و شرکت در تجمعات از هر نوع را مهمترین دلیل افزایش شیوع بیماری مهلک کرونا عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم فعلا از انجام هرگونه مسافرت خودداری کنند، تاکید کرد: مسافرت هم یکی دیگر از عوامل مهم انتقال ویروس کرونا است.

 

رحمانیان با بیان اینکه علائم کرونای دلتا شبیه سرماخوردگی است و مراجعه زود هنگام تاثیر زیادی در درمان این بیماری دارد، خاطرنشان کرد: هنوز دیر مراجعه کردن مهمترین علت فوت بیماران کرونایی به حساب می آید.

 

وی همچنین از افراد گروه های سنی بالای ۷۰ سال که هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند، خواست هر چه سریعتر با مراجعه به مرکز تجمیعی واکیسناسیون در جهرم واقع در مصلی جمعه این شهرستان این کار را انجام دهند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه هر شهروند واکسینه شده مانعی برای چرخش ویروس در جامعه است، گفت: پس از واکسیناسیون هم باید نکات بهداشتی را تا زمانی که ۷۰ درصد جامعه واکسینه شوند، رعایت شود.

 

کد خبر 1074073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha