ایستادگی و مقاومت ابزار مهم در رفع تحریم ها است

نیازمند با اشاره به انتظار مردم از دولت برای رفع تحریم ها گفت: ابزار مهم رفع تحریم ها ایستادگی و مقاومت با تکیه بر آرمان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد مهدی نیازمند» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز( 18 تیر) نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) گفت: پس از پیروزی مردم ایران در انتخابات 28 خرداد و خنثی کردن نقشه های دشمنان که به دنبال کاهش مشارکت مردم بودند در روزهای اخیر شاهدیم دشمنان وارد صحنه ناامن سازی داخلی شدند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان اعلام کرد: اختلال در توزیع بنزین در پمپ بنزین ها و نابسامانی در توزیع برق، نشان دهنده سناریوی دشمن برای عصبانی کردن مردم است.

 

وی افزود: برخی جریانات سیاسی در سالهای گذشته کشور را بی نیاز از انرژی هسته ای در تامین برق و دارو و دیگر صنایع نیازمند دانش هسته ای می دانستند.

 

نیازمند اذعان داشت: فرانسه 75 درصد برق خود را از انرژی هسته ای تامین می کند.
 
وی گفت: رهبر انقلاب در سال گذشته اعلام فرموده بودند کشور به تامین 20 هزار مگاوات برق از انرژی هسته ای نیاز دارد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان اذعان داشت: مسببان وضع موجود به جای عذرخواهی از مردم، باز هم راه حل مشکلات را ناشی از به ثمر ننشستن مذاکرات عنوان می کنند.

 

وی اعلام کرد: در روزهای پایانی دولت، عده ای در قوه اجرایی در حال پررنگ تر کردن مسیر مذاکرات هستند.

 

نیازمند عدم گسترش زیرساخت های تولید برق را عامل اصلی کمبود برق دانست و گفت: اگر پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخته نمی شد با وجود تحریم ها، در حوزه بنزین مشکل جدی داشتیم.

 

وی در خصوص مطالبه ملت از رئیس جمهور منتخب، گفت: انتخاب افراد پاکدست و انقلابی و کارآمد و دارای روحیه جهادی در کابینه مهمترین مطالبه مردم از رئیس جمهور آینده است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: اولویت بندی در حل مشکلات مردم به دور از شتابزدگی در حوزه مسکن و تورم و گرانی باید مورد توجه جدی کابینه آیت الله رئیسی باشد.

 

وی برجام و رفع تحریم ها را دیگر مطالبه مردم از دولت جدید برشمرد و گفت: اینکه تبلیغ می شود جریان انقلابی رویکردش رفع تحریم ها نیست، صحیح نیست. 

 

نیازمند اعلام کرد: ابزار مهم رفع تحریم ها ایستادگی و مقاومت با تکیه بر آرمان هاست.

 

وی ساماندهی نیروهای مقابله کننده با کرونا را از دیگر انتظارات مردم از آیت الله رئیسی دانست و گفت: مردم خواهان مهار کرونا هستند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان بر حفظ هوشیاری و آرامش در جامعه برای انتقال قدرت به دولت جدید تاکید و اظهار کرد: با وحت و همدلی پیروزی ها و موفقیت های بسیار برای مردم ایران رقم خواهد خورد.

کد خبر 1074100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha