پاسخگویی دولت درباره قطعی برق ضروری است

حجت الاسلام معصومی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی دولت درباره قطعی برق گفت: مردم هم باید دست به دست هم داده و در مصرف آب و برق صرفه جویی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به ماجرای طالبان و معادلات منطقه‌ای اشاره کردوگفت: دیدار سفیر و وزیر امور خارجه ژاپن و هیئت‌های مبارزان افغانستانی و طالبان با ایران اسلامی نشان از اقتدار ایران اسلامی در منطقه دارد.

 

امام جمعه رویان تصریح کرد: مبارزان افغانستانی با وحدت کلمه توانسته هم انگلیسی‌ها را از کشورشان بیرون کنند و هم آمریکایی‌ها را وادار به اعتراف کنند که طبق گفته بایدن در ۳۱ سال حضور در افغانستان هیچ پیروزی نصیب شأن نشده است.

 

 وی در ادامه سخنان خود در خصوص قطعی برق گفت: این شائبه در فضای مجازی مطرح شده که وزارت نیرو به دلیل بدهی‌های دولت از ارائه برق امتناع می‌ورزد که امیدواریم این موضوع صحت نداشته و دولتی‌ها برایش پاسخی بدهند.

 

حجت الاسلام معصومی همچنین با بیان اینکه در مصرف آب و برق باید صرفه‌جویی کرد افزود: مسئولان در تلاش هستند تا برق را تأمین و خاموشی‌ها صورت نگیرد اما از سوی دیگر مردم هم باید دست به دست هم داده و در مصرف آب و برق صرفه جویی داشته باشند.

کد خبر 1074117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha