لزوم برنامه‌ریزی کانون‌های مساجد برای تقویت کیفیت و نشاط در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان

غلامی به اهمیت، نقش و تاثیر برنامه‌های اوقات فراغت تابستان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا این برنامه‌ها به سمت کیفی شدن و نشاط‌آور بودن حرکت کنند.

«مسعود غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: فراغت از تحصیل در ایام تابستان فرصت خوبی برای ارتقای داشته‌های جوانان و نوجوانان به ویژه در حوزه مهارت‌های زندگی اعم از فرهنگی، مذهبی و اجتماعی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی حسینیه عاشورا اندیمشک افزود: در گذشته از مساجد فقط برای اقامه نماز و برگزاری مراسم جشن یا سوگواری استفاده می‌شد اما تحولات روزافزون دنیای مدرن و تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی در عصر کنونی، اهمیت مسجد و برنامه‌های مرتبط با آن را بیش از پیش روشن کرده است.

 

وی ضمن اشاره به اهمیت، نقش و تاثیر برنامه‌های اوقات فراغت تابستان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اذعان کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا این برنامه‌ها به سمت کیفی شدن و نشاط‌آور بودن حرکت کنند.

 

غلامی تصریح کرد: کانون شهید آوینی اندیمشک با قدمت چندین ساله از جمله پایگاه‌های فعال فرهنگی در سطح شهرستان است که هر ساله در راستای طرح اوقات فراغت، برنامه‌های متنوعی را جهت استفاده هرچه بهتر جوانان و نوجوانان برگزار می‌کند.

 

وی عنوان کرد: این کانون برای تابستان امسال اقدام به برنامه‌ریزی مناسبی به منظور برگزاری کلاس‌هایی از جمله کلاس قرآن، احکام، اخلاقی، برنامه‌های ورزشی همچون پینگ پنگ، شنا و فوتسال و اجرای برنامه‌های سرگرمی و تفریحی کرده است.

 

مدیر کانون شهید آوینی اندیمشک خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم با انجام این اقدامات فرهنگی، گامی مثبت در مسیر رهنمودهای قرآن و عترت (ع) جهت تربیت قشر جوان و نوجوان شهرستان اندیمشک برداریم.

 

کد خبر 1074128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha