بانوان محجبه و موفق از سوی کانون مسجد روستای اومال نکا تجلیل می شوند

کارگر اومالی گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، به همت کانون حضرت علی اکبر(ع) مسجد روستای اومال نکا از بانوان محجبه و موفق روستا تجلیل می شود.

«آمنه کارگر اومالی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن هفته حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از برنامه های مهمی است که در دستور کار کانون مساجد است و ما هم با قوت در این بخش وارد عمل می شویم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: اولویت برنامه های هفته حجاب و عفاف همچون سایر برنامه ها در دوران کرونا از طریق فضای مجازی است که اقدام به تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب می کنیم.

 

کارگر اومالی گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، به همت کانون حضرت علی اکبر(ع) مسجد روستای اومال نکا از بانوان محجبه و موفق روستا تجلیل می شود.

 

وی با اشاره به این‌که در طول تابستان هم کلاس، کارگاه و مسابقه فرهنگی و هنری به همت کانون روستای اومال برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برای برگزاری مراسم، کلاس‌های آموزشی، اردویی و دینی هماهنگی لازم انجام و با تایید ستاد استانی مبارزه با کرونا کلاس ها برگزار می شود.

 

مسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) مسجد روستای اومال نکا گفت: نهادینه کردن فضیلت حجاب و عفاف و افزایش سطح بینش و بصیرت اعضای کانون‌ فرهنگی و هنری و سایر نوجوانان و جوانان به‌منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف از نیازهای مهم جامعه امروز ماست.

 

وی یادآور شد: در هفته حجاب و عفاف  و به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف برنامه های ویژه ای در سطح کانون فرهنگی و هنری مسجد روستای اومال اجرا می شود که اولویت با برنامه ها در فضای مجازی و تبلیغ در حوزه حجاب و عفاف است .

کد خبر 1074158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha