کانون فرهنگی هنری امام علی (ع)میزبان مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی

حسینی گفت: به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون و نوجوانان محله با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حسین ناجی حسینی مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: کار در مسجد کار بسیار بزرگ و با اهمیتی است و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در امورات مختلف نقش آفرینی کرده و جوانان را به سمت مساجد سوق دهند.

 

وی افزود: در راستای طرح اوقات فراغت، مسابقات ورزشی در این کانون در رشته فوتبال دستی، طناب زنی، پینگ پنگ و دارت برگزار شد و مسابقات فرهنگی هم در دستور کار است.

 

حسینی اظهارداشت: به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)  مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون و نوجوانان محله برگزار و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام بیان کرد: در فصل تابستان قرار داریم و هر ساله در این ایام در کنار برنامه های متعددی از سوی کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) اجرا می شد و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به صورت ویژه در دستور کار بود که امسال این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های ستاد کرونا برگزار می شود. 

 

وی گفت: افرادی که متولی امور مساجد هستند؛ می توانند در میدان ورزش و میدان تفریحات سالم هم اثرگذار باشند و کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) تلاش دارد تا در این بخش بچه های پرانرژی را جذب مسجد کند.

 

حسینی یادآور شد:  استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی و ورزشی در کنار ظرفیت های دیگر مساجد در بخش عبادی و اجتماعی می تواند جوانان و نوجوانان را به سمت فعالیت های مسجدی و ارزشی سوق دهد.

کد خبر 1074194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha