تشکیل کمیته بازرسی و ارزیابی مصرف برق در دستگاه های اجرایی قزوین

فرخزاد گفت: کمیته بازرسی با محوریت اداره کل مدیریت بحران برای بازرسی و ارزیابی مصرف برق دستگاهها تشکیل شده که در صورت مشاهده تخلف به طور جدی با متخلفان برخورد و برق آن مجموعه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» در جلسه کمیته اضطراری مدیریت مصرف برق استان بیان کرد: باید به دلیل حساس بودن موضوع مدیریت صحیح مصرف برق در حوزه های صنعتی، تولیدی، کشاورزی و دامی کمیته ای با حضور دستگاه های صنعتی، خدمات رسان و نهادهای نظارتی از جمله سازمان صمت، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت شهرک ‌های صنعتی، جهاد کشاورزی و نهادهای بازرسی و امنیتی تشکیل شود تا در این شرایط حساس دچار بحران های جدی در بحث صنایع و کارخانجات نشویم.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اطلاع رسانی صحیح ودقیق در خصوص زمان قطعی ها ادامه داد: باید به صورت صحیح و دقیق به مردم و شرکت های تولیدی و کارخانجات زمان قطعی برق اعلام شود تا شاهد نارضایتی بیش از بیش و خسارات جبران ناپذیر نباشیم.

 

وی با تأکید بر تشکیل کمیته بازرسی با محوریت اداره کل مدیریت بحران برای بازرسی و ارزیابی دستگاه ها عنوان کرد: در این بازدید ها باید گزارشی از شیوه مصرف به دستگاه های حاکمیتی و نظارتی ارائه شود و درصورت مشاهده تخلف به طور جدی با متخلفین برخورد و برق آن مجموعه قطع شود.

 

فرخزاد اعلام کرد: در مصوبه ای به همه ادارات دولتی و دستگاه های خصوصی اعلام کرده ایم که اداراتی که دارای دیزل ژنراتور هستند باید از ساعت ۱۲ تا 13 و 30 دقیقه از مدار شبکه خارج شوند و برق خود را از طریق ژنراتور تأمین کنند تا بار وارده بر روی جریان خط شهری کاهش یابد.

 

وی در پایان از سازمان صمت خواست تا برنامه تعطیلات تابستانی شرکت های صنعتی و کارخانجات را با هماهنگی های لازم به شرکت توزیع نیروی برق اعلام کند.

 

کد خبر 1074205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha