دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری در قروه تجلیل شدند

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان قروه از دانش‌آموزان برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری در این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، با حضور مدیر دستگاه تعلیم و تربیت و مسئولان شهرستانی از 80 معلم و دانش‌آموز برتر مسابقات قرآنی و فرهنگی –هنری در محل دبیرستان دخترانه شاهد شهید فاتحی کرجو تجلیل شدند.

 

جعفر عبدالملکی مدیر آموزش و پرورش قروه در این مراسم ضمن ارج نهادن به تلاش معلمان و متولیان امور دینی و فرهنگی دانش‌آموزان و قدردانی از مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان شاهد فاتحی کرجو به روند امور تعلیم و تربیت در روزهای کرونایی کشور اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری فراز و فرودهای بسیاری را شاهد بودیم؛ ولی به همت همه دلسوزان و متولیان دستگاه‌های مختلف به روش جدیدی در امر آموزش که بر دانش و فناوری دنیای ارتباطات مبتنی است، دست یافته‌ایم و این گام و تحولی نوین در فرایند تعلیم و تربیت به شمار می‌رود.

 

وی با بیان این که نگاه به مقوله آموزش و پرورش، نگاهی تمام ساحتی است، هدف نهایی دستگاه تعلیم و تربیت را تربیت دانش‌آموزانی در تراز نظام شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و نگاه و نقش معلمان قرآنی در تحقق این هدف والا را بسیار مهم ارزیابی کرد.

 

حجت‌الاسلام انتظاری رئیس حوزه علیمه برادران قروه همه ضمن تبریک به حافظان قرآنی و حائزان رتبه‌های برتر معارف، رسالت معلمان قرآنی را آموختن تدبر و فهم کلام نورانی وحی عنوان کرد و گفت: معلمان در تکوین و شکل‌دهی شخصیت فکری و سلوک دانش‌آموزان محوری‌ترین نقش را بر عهده دارند .

 

در این مراسم از فرهنگیان راه یافته به مرحله استانی رشته‌های نهج‌البلاغه، حفظ قرآن کریم و احکام و دانش‌آموزان رشته‌های صحیفه سجادیه، حفظ و تفسیر راه یافته به مرحله کشوری تجلیل شد.

 

اجرای موسیقی و دکلمه از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

 

کد خبر 1074262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha