تقویت برنامه های فرهنگی و هنری با اولویت هنر انقلابی دستور کار کانون های  مساجد

فلاح گفت: تقویت برنامه های فرهنگی و هنری با اولویت هنر انقلابی دستور کار کانون های مساجد است و با قوت در این بخش وارد عمل شده ایم و کانون های مساجد به این سمت سوق پیدا کرده اند.

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: اوقات فراغت زمانی مناسب برای نهادینه کردن آموزش ها در بین نسل جوان و نوجوان است  و کانون های مساجد با ظرفیتی که در بخش های مختلف دینی، فرهنگی و هنری دارند؛ باید در این راستا گام های موثر بردارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: محوریت برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و قرآنی، در طرح اوقات فراغت می تواند زمینه ساز فعالیت های ماندگار در طول سال باشد و لذا باید در فضای حقیقی و مجازی در این بخش تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از فرصت فضای مجازی بهره مند شده و برای تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: فعالیت های اوقات فراغت با رعایت گروتکل های بهداشتی و افراد محدود در کانون مساجد برگزار است و اگر مسجد و یا کانون فرهنگی و هنری امکان مراجعه حضوری ندارد؛ می تواند آموزش‌های خود را به صورت مجازی به مخاطبان ارائه دهند.

 

فلاح گفت: تقویت برنامه های فرهنگی و هنری با اولویت هنر انقلابی دستور کار کانون های مساجد است و با قوت در این بخش وارد عمل شده ایم و کانون های مساجد به این سمت سوق پیدا کرده اند.

 

وی تصریح کرد: غفلت از اوقات فراغت و دورانی که جوانان و نوجوانان در شرایط فعلی در اختیار دارند؛ می تواند لطمات جبران ناپذیری بر جامعه وارد کند و لذا باید با دغدغه مندی در بخش اوقات فراغت وارد عمل شویم.

کد خبر 1074272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha