معرفی افراد توانمند به معنای سهم خواهی از دولت جدید نیست

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انتصاب مدیران با رویکرد مردمی باشد گفت: معرفی افراد توانمند برای تصدی‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌ها به معنای سهم خواهی از دولت جدید نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(شنبه، ۱۹ تیر) در نشست مجمع نمایندگان استان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، رای قاطع ملت به رییس جمهوری آیت الله رییسی را مولفهای مهم در پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به پیشینه فرهنگی استان و پرورش فرهیختگان بسیار در این استان به‌ویژه در عرصه‌های مدیریتی گفت: رییس جمهور منتخب در انتصاب مدیران و پیشنهاد وزرای دولت جدید به مجلس شورای اسلامی به نیروهای گیلانی توجه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه دولت جدید باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس، مشکلات استان را پیگیری و برطرف کند تصریح کرد: انتصاب مدیران با رویکرد مردمی باشد و باید با مشورت نمایندگان استان صورت گیرد.

 

فلاحتی وظیفه نمایندگان مردم در مجلس را انتقال دهندگان مشکلات جامعه اعلام کرد و افزود: معرفی افراد توانمند برای تصدی‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌ها به معنای سهم خواهی از دولت جدید نیست.

 

وی مومن، انقلابی و جهادی بودن را سه شاخصه مهم یک مسئول در تراز نظام اسلامی ذکر کرد و با بیان اینکه مردم علاقمندند مجموع نمایندگان استان در انتصاب افراد بری تصدی مسئولیت‌ها تصمیم‌گیری کنند، خواستار مطالعه نامه امیر مومنان امام علی( ع)به مالک اشتر توسط مسئولان شد تا هدایتگر آنان باشد.

 

کد خبر 1074367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha