میز خدمت در مصلی نماز جمعه آستارا مستقر می شود

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه امام جمعه ذره ای از حقوق مشروع و قانونی مردم عقب نشینی نمی کند گفت: میز خدمت در مصلی نماز جمعه آستارا مستقر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(شنبه، ۱۹ تیر) در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: نماز جمعه طرف مردم است.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: امام جمعه ذره ای از حقوق مشروع و قانونی مردم عقب نشینی نمی کند.

 

وی با بیان اینکه خواسته های مردم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بیان و مطرح می شود، تصریح کرد: خواسته های مردم از تریبون مقدس نماز جمعه به مسئولان رسانده می شود و این ویژگی بسیار قابل توجه و مهم است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه در بندر آستارا همواره پویا بوده و منفعل نیست، گفت: خطبه ‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همواره واکنش ‌های دشمنان را به دنبال داشته و باعث هراس و ترس آنان شده است.

 

امام جمعه بندر آستارا نماز جمعه را قرارگاهی برای تحکیم وحدت و همدلی دانست و خاطرنشان کرد: نماز جمعه همچنین قرارگاه مطالبه گری، دفاع از حقوق مردم و پیگیری حل مشکلات آنان است.

 

وی افزود: به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور شهر آستارا آذین بندی شده و میز خدمت در مصلی نماز جمعه مستقر می شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: تجلیل از فعالین ستاد نماز جمعه و کادر بهداشت و درمان از دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

امام جمعه بندر آستارا به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: متاسفانه وضعیت حجاب متناسب با ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه نیست و بد حجابی قطعا اثرات و تبعات منفی در جامعه به دنبال داشته و دارد.

کد خبر 1074409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha