مطالبه گری ناحیه بسیج دانشجویی فارس موجب شور و نشاط انتخاباتی شد

یوسفی گفت: مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور پرشور مردم در انتخابات موثر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (شنبه 19 تیر) در جلسه تودیع و معارفه مدیر مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: کنش‌ گری و مطالبه گری دانشجویان به عنوان یک موضوع مهم در آینده نیز با تمام قوت ادامه خواهد یافت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: وضعیت امروز افغانستان درس عبرتی برای تمامی مردم منطقه است و هر جا آمریکا قدم گذاشته نه تنها خیری نداشته بلکه امنیت و آرامش مردم را نیز از بین برده است.

وی اضافه کرد: وضعیت امنیت کنونی امروز افغانستان، پس از حضور آمریکا در این کشور بدتر از 20 سال قبل است.

یوسفی با اشاره به عملکرد مدیریت مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس بیان کرد: این مطالبه گری در زمینه سازی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور پرشور مردم در انتخابات موثر بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری کافه انتخابات، تریبون های آزاد، نبض شهر و مناظره های انتخاباتی نامزدهای شورای شهر شیراز و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و.... از اقدامات مطالباگرانه بسیج دانشجویی فارس بوده است.

خاطر نشان می شود، امروز در این جلسه،  «میلاد حاجی زاده» به عنوان مدیر مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس معرفی و از زحمات «احسان سیناپور»، مسئول پیشین این مدیریت تقدیر و تشکر شد، «حاجی زاده» در سوابق کاری خود، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر مجمع  تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه های پيام نور استان فارس بوده است.

کد خبر 1074421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha